Детская литература Бизнес и экономика Художественная литература Журналы и газеты Аудиокниги Техническая литература Эзотерика Словари, справочники и энциклопедии Прочее (Книги) Антикварные книги Культура и искусство Календари Юридическая литература Дом, семья, быт Медицина Наука и образование Компьютеры и интернет Литература на иностранных языках Фотоальбомы Книги

Dave Walters Behavioral Marketing. Delivering Personalized Experiences At Scale

Dave Walters Behavioral Marketing. Delivering Personalized Experiences At Scale

Арт: 1443853693

Grow revenue by leveraging behavioral marketing during your next campaign Behavioral Marketing guides you in using relatively new marketing tactics to grow revenue and create process efficiencies. An incredibly valuable text, this book defines the key principles of behavioral marketing—including customer journey mapping, channel-level planning, data capture and hygiene, campaign creation, delivery best practices, and measurement/optimization—and shows you how to fix highly inefficient processes while implementing your next marketing initiative. Within the pages of this resource are the secrets to improving processes and becoming more 'revenue predictable'—things that benefit businesses in virtually any industry. Additionally, this book provides you with case studies that spotlight the successes and challenges experienced by other marketing pros, and offer up key lessons to assist you in sharing their triumphs and avoiding their pitfalls. Behavioral marketing, a term first coined in 2008, has become increasingly important as digital marketing tactics have becoming increasingly popular. This particular facet of marketing focuses on responding to the actions, clicks, and behaviors of both current and prospective customers—and allows you to use this data to adapt your marketing efforts to customer preferences. The results of this dynamic marketing approach are often a more predictable revenue stream and a more efficient marketing department, both of which any business would welcome! Understand the key principles of behavioral marketing Create a more 'revenue predictable' business environment Examine case studies across multiple industries Discover how to achieve revenue growth and process efficiencies with the right behavioral marketing tactics Behavioral Marketing is a unique resource that brings value and insight to all marketing professionals using digital marketing tactics.

Алексей Ларин Антон Сизов, Андрей Завьялов, Евгений Кобзев вожди КНОПКИ >
Jason Zweig The Little Book of Safe Money. How to Conquer Killer Markets, Con Artists, and Yourself >>
< Peter Economy Managing For Dummies
<< Al Lewis Cracking Health Costs. How to Cut Your Company's Health Costs and Provide Employees Better Care
Детская литература Бизнес и экономика Художественная литература Журналы и газеты Аудиокниги Техническая литература Эзотерика Словари, справочники и энциклопедии Прочее (Книги) Антикварные книги Культура и искусство Календари Юридическая литература Дом, семья, быт Медицина Наука и образование Компьютеры и интернет Литература на иностранных языках Фотоальбомы Книги
Ещё из категории "Бизнес и экономика":
Владимир Маринович Интервью Владимира Мариновича с Виктором Бычковым, советским и российским актёром театра и кино Роберт Куинн Позитивная организация Эта книга будет интересна тем, кто ищет возможности, даже находясь в ситуации или среде, построенной на ограничениях. Автор книги Роберт Куинн убежден, что любую организацию, компанию или ее отдельное под David Skarica The Great Super Cycle. Profit from the Coming Inflation Tidal Wave and Dollar Devaluation The United States has a problem – a big problem. Due to costs associated with the massive bailout of financial institutions deemed «too Игорь Манн Та самая книга для девелопера. Исчерпывающее руководство по маркетингу и продажам недвижимости Рынок недвижимости имеет особенности, которые влияют на маркетинг и продажи в этой сфере. Суммы большие, клиент все время колеблется
Алексей Ларин Антон Сизов, Андрей Завьялов, Евгений Кобзев вожди КНОПКИ >
Jason Zweig The Little Book of Safe Money. How to Conquer Killer Markets, Con Artists, and Yourself >>
< Peter Economy Managing For Dummies
<< Al Lewis Cracking Health Costs. How to Cut Your Company's Health Costs and Provide Employees Better Care
Детская литература Бизнес и экономика Художественная литература Журналы и газеты Аудиокниги Техническая литература Эзотерика Словари, справочники и энциклопедии Прочее (Книги) Антикварные книги Культура и искусство Календари Юридическая литература Дом, семья, быт Медицина Наука и образование Компьютеры и интернет Литература на иностранных языках Фотоальбомы Книги

Copyright © 2009—2024 0.1839

Все упомянутые торговые знаки принадлежат их правообладателям

 RSS