Детская литература Бизнес и экономика Художественная литература Журналы и газеты Аудиокниги Техническая литература Эзотерика Словари, справочники и энциклопедии Прочее (Книги) Антикварные книги Культура и искусство Календари Юридическая литература Дом, семья, быт Медицина Наука и образование Компьютеры и интернет Литература на иностранных языках Фотоальбомы Книги

Kevin Kaiser The Blue Line Imperative. What Managing for Value Really Means

Kevin Kaiser The Blue Line Imperative. What Managing for Value Really Means

Арт: 1376674431

A groundbreaking guide to making profitable business decisions Do you wonder why your value initiatives aren't providing the payoff you'd hoped for? Could it be because you've been thinking about value all wrong? According to the authors of this groundbreaking guide, there's a very good chance that you have. Using examples from leading companies worldwide, they explain why every decision a company makes either creates value or detracts from it, and why, if they hope to survive and thrive in today's increasingly competitive global marketplace, company leaders must make value-creation the centrepiece of every business decision. Authors Kaiser and Young have dubbed this approach «Blue-Line Management,» (BLM), and in this entertaining, highly accessible book, they delineate BLM principles and practices and show you how to implement them in your company. Explains why the failure to properly define and assess value often makes it difficult for the people who manage businesses to effect long-term success Offers guidelines for making the satisfaction of customer needs and wants—i.e. value creation—the driver of all business activities The authors are respected academics at INSEAD, the world's largest and most respected graduate business school, with campuses in Europe, Asia and the Middle East

Максим Спиридонов Алексей Дегтярев, генеральный директор компании B2B-Center >
John Jordan M. Information, Technology, and Innovation. Resources for Growth in a Connected World >>
< Прорыв: убедить и продать
<< Charles D. Ellis What It Takes. Seven Secrets of Success from the World's Greatest Professional Firms
Детская литература Бизнес и экономика Художественная литература Журналы и газеты Аудиокниги Техническая литература Эзотерика Словари, справочники и энциклопедии Прочее (Книги) Антикварные книги Культура и искусство Календари Юридическая литература Дом, семья, быт Медицина Наука и образование Компьютеры и интернет Литература на иностранных языках Фотоальбомы Книги
Ещё из категории "Бизнес и экономика":
Алексей Ларин Анна Хомякова директор по развитию компании SmileExpo ЭКСПЕРТНЫЙ ВЫПУСК. Анна Хомякова получив психологическое образование решила начать с Robert R. Moeller Executive's Guide to IT Governance. Improving Systems Processes with Service Management, COBIT, and ITIL Create strong IT governance p
Максим Спиридонов Алексей Дегтярев, генеральный директор компании B2B-Center >
John Jordan M. Information, Technology, and Innovation. Resources for Growth in a Connected World >>
< Прорыв: убедить и продать
<< Charles D. Ellis What It Takes. Seven Secrets of Success from the World's Greatest Professional Firms
Детская литература Бизнес и экономика Художественная литература Журналы и газеты Аудиокниги Техническая литература Эзотерика Словари, справочники и энциклопедии Прочее (Книги) Антикварные книги Культура и искусство Календари Юридическая литература Дом, семья, быт Медицина Наука и образование Компьютеры и интернет Литература на иностранных языках Фотоальбомы Книги

Copyright © 2009—2024 0.0862

Все упомянутые торговые знаки принадлежат их правообладателям

 RSS