Детская литература Бизнес и экономика Художественная литература Журналы и газеты Аудиокниги Техническая литература Эзотерика Словари, справочники и энциклопедии Прочее (Книги) Антикварные книги Культура и искусство Календари Юридическая литература Дом, семья, быт Медицина Наука и образование Компьютеры и интернет Литература на иностранных языках Фотоальбомы Книги

Rob Fuggetta Brand Advocates. Turning Enthusiastic Customers into a Powerful Marketing Force

Rob Fuggetta Brand Advocates. Turning Enthusiastic Customers into a Powerful Marketing Force

Арт: 3647238254

Praise for Brand Advocates «Ignite your Advocates! Fuggetta shows you how.» —SCOTT MONTY, Head of Social Media, Ford «Creating and amplifying authentic Advocates should be front and center on every marketer's agenda. This book is a blueprint for how to turn genuine Advocates into a powerful marketing force.» —SUSAN HELSTAB, Executive Vice President of Marketing, Four Seasons Hotels and Resorts «Advocacy is the ultimate goal for every brand. And Rob Fuggetta has given us the ultimate guidebook to brand advocacy. Simple, clear, and filled with practical advice, this book shows you how to turn your enthusiastic customers into a powerful Brand Army.» —PORTER GALE, former Vice President of Marketing, Virgin America «In an era of connected consumerism, advocacy puts the word in word of mouth. Nothing is more authentic or effective. This book shows you exactly how to find and engage your advocates.» —BRIAN SOLIS, Principal Analyst, Altimeter Group, and author, The End of Business as Usual «Inspiring Advocates is one of Method's seven obsessions. Get this book and be inspired. Highly recommended!» —ERIC RYAN, Cofounder, Method «Fuggetta's equation for building great brands in the social media age is proven and powerful. Every hotel marketer should read this book.» —CHIP CONLEY, Founder, Joie De Vivre Hospitality, and author, Emotional Equations «Brand Advocates is a book every public relations professional should read. It's the definitive guide to authentic advocacy.» —AEDHMAR HYNES, Chief Executive Officer, Text 100 Public Relations «Companies aren't trusted, brands aren't trusted, and nor are your executives. People trust each other, and now they have the tools to communicate with each other using social technologies and mobile, with or without brands involved. As a result, trust has shifted to the participants. Many brands, knowing their credibility has diminished, rely on advocacy programs where trusted members of the community are given a platform and encouraged to speak. Fuggetta shows you exactly how to create an advocacy program that empowers your trusted Advocates.» —JEREMIAH OWYANG, Partner, Altimeter Group

Ashok Bardhan Global Housing Markets. Crises, Policies, and Institutions >
Отсутствует Экономика и управление: проблемы, решения №11/2013 >>
< 999 способов увеличения ваших продаж: в Интернете и не только
<< Владимир Маринович Интервью Владимира Мариновича с Сергеем Федориновым. Основатель «Юлмарт» о себе, о том, как создать УТП и о масштабировании бизнеса
Детская литература Бизнес и экономика Художественная литература Журналы и газеты Аудиокниги Техническая литература Эзотерика Словари, справочники и энциклопедии Прочее (Книги) Антикварные книги Культура и искусство Календари Юридическая литература Дом, семья, быт Медицина Наука и образование Компьютеры и интернет Литература на иностранных языках Фотоальбомы Книги
Ещё из категории "Бизнес и экономика":
Максим Спиридонов Сооснователь геосоциального сервиса AlterGeo Александр Доржиев Александр Доржиев о том, для чего люди используют AlterGeo, является ли сервис маркетингом нового поколения, какова эффективность предложения AlterGeo на рынке, о модели монетизации серви Детский клуб: с чего начать, как преуспеть Вы мечтаете открыть свой собственный детский клуб и не знаете, с чего начать?Эта книга поможет организовать деятельность вашего клуба с нуля. Вы узнаете о способах организации занятий, а также получите ответы на самые часто за Dan Roberts Unleashing the Power of IT. Bringing People, Business, and Technology Together Timely guidance for transforming IT into a strategic business partner Today's leaders are expected to reduce costs, increase productivity, drive innovation and help the business Anthony Scaramucci The Little Book of Hedge Funds The Little Book of Hedge Funds that's big on explanations even the casual investor can use An accessible overview of hedge funds, from their historical origin, to their perceived effect on the global economy, to why in Крис Восс Никаких компромиссов. Беспроигрышные переговоры с экстремально высокими ставками. От топ-переговорщика ФБР Книга об экстремальных переговорах от топ-переговорщика ФБР. Более 400 пятизвездочных отзывов на amazon. Бизнес-книга, которая по увлекательности напом Mark Mobius Passport to Profits. Why the Next Investment Windfalls Will be Found Abroad and How to Grab Your Share Emerging market investment advice from a seasoned pro Mark Mobius, the man the Wall Street Journal has proclaimed «the King of the Emerging Market Funds, Yamini Agarwal Capital Structure Decisions. Evaluating Risk and Uncertainty Inside the risk management and corporate governance issues behind capital structure decisions Practical ways of determining capital structures have always been mysterious and riddled with risk Jed Emerson Impact Investing. Transforming How We Make Money While Making a Difference A ground-breaking book on the transformative power of impact investing This is the first book to chart the catalytic path of this new industry, explaining how it is and can be a pos
Ashok Bardhan Global Housing Markets. Crises, Policies, and Institutions >
Отсутствует Экономика и управление: проблемы, решения №11/2013 >>
< 999 способов увеличения ваших продаж: в Интернете и не только
<< Владимир Маринович Интервью Владимира Мариновича с Сергеем Федориновым. Основатель «Юлмарт» о себе, о том, как создать УТП и о масштабировании бизнеса
Детская литература Бизнес и экономика Художественная литература Журналы и газеты Аудиокниги Техническая литература Эзотерика Словари, справочники и энциклопедии Прочее (Книги) Антикварные книги Культура и искусство Календари Юридическая литература Дом, семья, быт Медицина Наука и образование Компьютеры и интернет Литература на иностранных языках Фотоальбомы Книги

Copyright © 2009—2024 0.0082

Все упомянутые торговые знаки принадлежат их правообладателям

 RSS